Saturday, October 23, 2010

快乐吗?


您的快乐定义是怎样的呢?

很多人都说,做人做事可以很简单,也可以找到快乐,只要你对人好,别人,也同样的对你好。只要你不坏,别人就不恶。只要你对人笑,别人就不会用不爽的眼睛看你。
茫茫人海中,有多少人,真的过得那么简单与快乐吗?

活了20年,才发现,原来,我找不到快乐的定义。
你们说,好笑吗?
原来,我最怕的是没钱,没钱,我真的很难受,不会快乐。不过,我更怕的是,我找不到快乐的定义。
咳,人生人生,也只不过是这样。

">

1 comment:

Charsiewbao said...

didi, everyone also worried of not enough money to survive. everyday keep thinking of money money, how will our future be like.

but if can, try not to think so much la. as long as your money is enough to feed you at least 3 meals a day, able to let u buy ur daily needs. than it is good ad. cheers.