Friday, November 20, 2009

Kenangan


Tiba-tiba, aku tertekan dengan folder saya yang bernama NS.
Jadi,aku pun clickkanya dan nampak saja semua photo yang bergitu mengenangkan ingatan aku.
Inilah gambar yang membawa cita-cita remaja yang bermimpi menjadi wira yang berbakti untuk DIRI SENDIRI, bukannya menitik darah bagi bagi tanah yang berlumpur.

Those were the days that we have spend the memorable + wasteful of time living at Kelantan camp. Yes, I have been sent to Kelantan for national service.

Those NS picture really reminds me how I have spent my time with a bunch of DAP supporters, I mean my NS friends. We have a wonderful time and we went through all the sweets and sweats moment during the camp. However, we have been lost contact for quite a long time.

But the second thought of me looking at this picture is that, I was wondering: ^AM I THAT BOTAK AFTERALL AT THAT TIME^. I swear, I'll not botak my hair not until the day I become monk.


(Inilah tempat aku bersembayan/tidur)


(BERMAIN MAHJUNG-Inilah permainan yang diajar semasa bertamadun di NS, ISHAH ALAH)


(Excuse you, tutup aurat la!!!)


(Inilah wira DAP)


(Hehkkkk, inilah wirawati yang cantik berjodoh dengan wira yang bergaya!!Jangan salah faham, walaupun kita berjodoh, namun, bah kata perpatah:"di mana kita bertemu, di situ kita berpisah". Kor lian betul wo de ^lao po^.)


(CHHeeessee...Boleh Tahan kan?)

No comments: